23. januar se v številnih državah po svetu obeležuje kot Mednarodni dan pisanja z roko. V tednu, od 20. 1. do 24. 1., potekajo na šoli aktivnosti, ki temeljijo na pisanju z roko. Svoje rokopise so prispevali učitelji in učenci 6.—9. razreda, ki so svoje zapise sestavili na podlagi izbrane besede leta 2019 – podnebje. Učenci 4. razreda so razmišljali o načinih, s katerimi bi preprečili onesnaževanje Zemlje, 3. razred pa je poiskal in prepisal del pravljice Zemlja je dobila vročino in nekaj pesmi iz pesniške zbirke Mati zemlja joče. S svojim rokopisom nas je razveselil gost bralnega večera Igor Plohl, prav tako nekaj znanih Slovencev (Adi Smolar, Eva Boto, Challe Salle). V razredih od 1. do 5. so izobešeni rokopisi starih staršev, tet, stricev, staršev in drugih obiskovalcev, ki so se učencem za en dan pridružili v decembru in z njimi izdelovali voščilnice ter okraske za praznično dekoracijo.
Pisanje z roko je več kot uporaba pisala, je pomembna spretnost. Spretnosti razvijamo z vajo. Naši možgani bolje delujejo pri pisanju z roko kot pri pisanju z računalnikom. Informacija, ki jo napišemo z roko, se v spominu zadrži dlje časa. Pri pisanju z roko se nam utrne več idej, ohranjamo pa tudi dolgotrajnejšo pozornost.
Pripravila: Martina Stajan